Mūsų klientė – moderni, aukštųjų technologijų įmonė, valdanti duomenų centrą, šiuo metu į savo komandą Šiauliuose kviečia asmeninį klientų vadybininką (-ę).
Jūsų kasdieninė veikla darbe būtų:
- Operatyvus bendravimas su klientams per online chat ir elektroniniais laiškais bei kitais komunikavimo kanalais;
- Klientų konsultavimas visais klausimais. Esant poreikiui - glaudus bendradarbiavimas su kitomis komandomis, sprendžiant kompleksines problemas;
- Proaktyvus ryšio su klientais kūrimas, siekiant juos pažinti ir atliepti poreikius;
- Domėjimasis rinkos naujienomis;
- Sėkmingos klientų patirties užtikrinimas, nuoširdus rūpestis klientų sėkme ir augimu.
Ko tikimės iš jūsų:
- Aukštojo išsilavinimo;
- Sėkmingos klientų aptarnavimo patirties kuriant ilgalaikius santykius;
- Patirties dirbant komandoje ir sprendžiant įvairius klientų klausimus;
- Galimybės dirbti slenkančiu grafiku, dalį laiko dirbant iš namų. (Grafikas keičiasi kas savaitę: 6.00 – 15.00, 10.00 – 19.00, 12.00 – 21.00);
- Labai gero kompiuterinio raštingumo;
- Bazinės Linux / Windows sistemų ir bazinės cloud paslaugų žinios būtų privalumas;
- Puikių anglų kalbos žinių raštu ir žodžiu;
- Iniciatyvumo, veržlumo, noro tobulėti, gebėjimo disciplinuotai laikytis įmonės nustatytų ir asmeninių tikslų;
- Gebėjimo lanksčiai prisitaikyti prie naujovių.
Jūsų laukia:
- Visos priemonės ir informacija reikalinga sėkmingam darbui;
- Galimybė dalį darbo laiko dirbti iš namų;
- Augimo ir tobulėjimo perspektyvos šiuolaikiškoje erdvėje kartu su profesionalia komanda;
- Ergonomiškas ofisas, dalyvavimas įmonės mokymuose ir renginiuose;
- Papildomos apmokamų atostogų dienos už kiekvienus išdirbtus metus (iki 10 dienų);
- Masažai, kineziterapeuto paslaugos ir penktadienio pusryčiai.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Tik gavę Jūsų sutikimą CV perduosime Klientui. UAB „Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.