Interesantų užklausų, gautų telefonu, elektroninių paštu, užduočių valdymo sistemose, apdorojimas: informacijos suteikimas, užregistravimas, priskyrimas atsakingiems asmenims;
Informacijos apie gedimus, gautus telefonu, elektroniniu paštu, užduočių valdymo sistemose, apdorojimas: informacijos suteikimas, užregistravimas, priskyrimas atsakingiems asmenims;
Aptarnavimo užduočių kūrimas;
Užduočių eigos stebėsena, atsakingų asmenų informavimas apie neatitikimus, ataskaitų pateikimas;
Pagalba organizuojant darbuotojų atrankas.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
Patirtis klientų aptarnavimo ir darbuotojų atrankų srityje būtų privalumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Geros rusų ir anglų kalbų žinios;
Greita orientacija, puikūs bendravimo ir organizaciniai sugebėjimai, lankstumas, atsakingumas;
Atidumas detalėms bei gebėjimas sisteminti duomenis.
Įmonė siūlo
Aiškias atsakomybes – detalią atsakomybių pasidalinimo struktūrą bei užbrėžtus tikslus;
Įdomų, dinamišką, pilną iššūkių darbą draugiškoje ir veržlioje komandoje;
Galimybes įgyti realių praktinių patirčių klientų aptarnavimo bei žmogiškųjų išteklių srityje (jei patirties neturite);
Pinigines dovanas jubiliejų proga bei paramą įvykus nelaimei šeimoje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.