2022-07-29 11:26:48

Aplinkos apsaugos specialistė (-as)

CVMarket.lt klientas
2200 - 2900 €/mėn. Prieš mokesčius

KOKIOS UŽDUOTYS LAUKIA:

  • analizuoti aplinkos apsaugą reglamentuojančius teisės aktus ir užtikrinti jų reikalavimų įgyvendinimą bei kontrolę bendrovės mastu;
  • rengti tvarkas ir procedūras, reglamentuojančias vidinius procesus, susijusius su aplinkos apsauga;
  • organizuoti ūkio subjektų aplinkos taršos (oras, nuotekos) bei požeminio vandens monitoringą, užtikrinti turimų taršos leidimų atitiktį, rengti ir koreguoti susijusius dokumentus;
  • vesti cheminių medžiagų ir mišinių apskaitą;
  • teikti duomenis, reikalingus šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų skaičiavimui
  • rengti aplinkosaugines ataskaitas ir teikti atsakingoms institucijoms;
  • organizuoti atliekų susidarymo ir tvarkymo apskaitą bei vykdyti apskaitos vedimo kontrolę;
  • organizuoti darbuotojų informavimą ir švietimą aplinkosaugos, tinkamo atliekų rūšiavimo, GPAIS naudojimo bei kitais klausimais;
  • konsultuoti Bendrovės darbuotojus aplinkos apsaugos klausimais, teikti pasiūlymus aplinkos apsaugos būklei gerinti;
  • atstovauti bendrovę aplinkosauginių patikrinimų metu, vykdyti vidinius aplinkosaugos auditus bendrovės padaliniuose;
  • planuoti, organizuoti ir vykdyti aplinkosauginių paslaugų pirkimus;
  • teikti pasiūlymus dėl aplinkosauginio efektyvumo gerinimo, užtikrinti jų įgyvendinimą.

IEŠKOME KOLEGĖS (-OS), KURI (-IS):

  • yra įgijusi (-ęs) aukštąjį išsilavinimą (aplinkos inžinerijos, ekologijos ar aplinkosaugos srityse);
  • turi ne mažiau kaip 2 metų sėkmingą darbo patirtį aplinkosaugos srityje;
  • turi darbo patirties AIVIKS, GPAIS, ATVR;
  • išmano LR aplinkosaugos teisės aktus ir geba juos taikyti darbinėje veikloje;
  • geba sisteminti informaciją, kurti bei įgyvendinti įmonės mastu integruotus sprendimus;
  • ISO14001:2015 vidaus auditoriaus pažymėjimas – privalumas;
  • geba sklandžiai organizuoti darbus, dirbti komandoje yra atidi (-us) detalėms, iniciatyvi (-us), pareiginga (-as), atsakinga (-as);
  • moka anglų kalbą;
  • yra įgudęs naudotojas dirbant MS Office programų paketu;
  • turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

SIŪLOME:

  • aplinką asmeniniam ir profesiniam augimui, karjeros galimybes;
  • atsakingą poziciją, leidžiančią prisidėti prie Bendrovės procesų tobulinimo ir komandos kompetencijų gerinimo;
  • profesinius mokymus ir biudžetą, skirtą darbuotojo ugdymui;
  • skaidrią atlygio politiką, darbo užmokestis šioje pozicijoje yra nuo 2200 iki 2900 EUR (neatskaičius mokesčių). Konkreti darbo užmokesčio suma siūloma atsižvelgiant į kandidatės (-o) kompetencijas ir lūkesčius.
  • papildomas socialines garantijas, numatytas kolektyvinėje sutartyje (papildomas laisvas dienas, vienkartines išmokas ir kt.);
  • galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu, lanksčias darbo valandas.