- įmonės dokumentų valdymas ir įvairių raštų, sutarčių rengimas;
- įvairūs organizaciniai bei biuro priežiūros darbai;
- skambučių priėmimas, informacijos teikimas, klientų nukreipimas;
- pagalba kolegoms, kitų pavestų užduočių vykdymas;
- korespondencijos tvarkymas;
- informacijos srautų valdymas ir paskirstymas;
- svečių priėmimas.
- puikus raštvedybos reikalavimų ir dokumentų rengimo taisyklių išmanymas;
- anglų kalbos mokėjimas;
- greitas informacijos įsisavinimas;
- stresinių situacijų suvaldymas;
- lojalumas;
- gebėjimas dirbti komandoje, organizaciniai įgūdžiai, atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas, komunikabilumas.
- noras mokytis, smalsumas;
- energingumas.
- Jūsų kompetenciją atitinkantį darbo atlygį ir galimybę tobulėti.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.