2022-07-29 11:26:48

ADMINISTRATORĖ (-ius) - PERSONALO VADYBININKĖ (-as)

CVMarket.lt klientas
1700 - 2400 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Biuro priežiūra bei biuro veiklos organizavimas (korespondencijos ir vidinių dokumentų rengimas / administravimas / saugojimas, biurui reikalingų priemonių užsakymas);
  • Personalo dokumentų administravimas - tiek popierinių, tiek elektroninių;
  • Pagalba darbuotojų paieškose ir atrankos procesuose (darbas su skelbimais (darbo skelbimų talpinimas / administravimas internetiniuose portaluose, socialiniuose tinkluose ir kt. šaltiniuose);
  • Internetinės svetainės, socialinių tinklų, telefono skambučių bei el. pašto užklausų administravimas;
  • Užduočių, kurias deleguotų vadovų komanda, vykdymas bei pagalba biuro darbuotojams, svečiams kasdieniais klausimais.

Daugiau informacijos apie šį darbą suteiksime pokalbio metu.

Reikalavimai

Tikimės, kad jūs: 

  • Turite puikius organizacinius įgūdžius;
  • Gebate vienu metu sutvarkyti keletą užduočių, turite greitą reakciją;
  • Sklandžiai bendraujate žodžiu ir raštu lietuvių kalba, rusų kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (valdote pagrindines MS Office paketo programas (Word, Excel, PowerPoint), turite patirties dirbant su verslo valdymo sistema);
  • Esate pozityvi, pareiginga ir kruopšti asmenybė;
  • Mokate dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
  • Turite stiprų atsakomybės jausmą.

Įmonė siūlo

  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
  • Nemokamą ir patogią automobilio stovėjimo aikštelę prie darbovietės;
  • Draugišką, ambicingą bei profesionalų kolektyvą;
  • Galimybes augti ir tobulėti;
  • Ofisą su terasa, skania kava ir draugišką augintiniams.