2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius) - personalo specialistė (-as)

TRELO, UAB
1400 - 1600 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

Labas!
Jei atsidarei šį skelbimą – esi per vieną žingsnį nuo prisijungimo prie standartus laužančio kolektyvo!
Šį kartą į TRELO komandą kviečiame prisijungti žmogų, apie kurį visi tikrai sakys – va ji (jis) tai svarbiausia (-ias), ir be jos (jo) tai niekur. Arba kitaip tariant – ieškom Administratorės (-iaus) - personalo specialistės (-o).

Kokios bus tavo pagrindinės funkcijos?

Reikiamo kiekio darbuotojų užtikrinimas remonto centrams:

  • Sudarysi darbo ir komandiruočių grafikus Lietuvos ir užsienio remonto centrų darbuotojams (komandiruočių principu).
  • Pirksi kelionės bilietus darbuotojams, vykstantiems į komandiruotes.
  • Suruoši ir persiųsi darbuotojams reikalingus kelionių dokumentus.
  • Užtikrinsi darbuotojų aprūpinimą darbo apranga.
  • Betarpiškai bendrausi su darbui į užsienį išvykstančiais darbuotojais (lietuvių, rusų ar anglų kalbomis).
  • Greitai reaguosi ir spręsi problemines situacijas.


Biuro administravimas:

  • Prižiūrėsi ir registruosi išorinės ir vidinės informacijos srautus;
  • Užtikrinsi bendrą biuro tvarką bei savalaikį aprūpinimą reikalingais ištekliais;
  • Pasirūpinsi biuro siuntomis: priimsi, paruoši ir išsiųsi.

Kiti administraciniai darbai:

  • Administruosi KET pažeidimus Lietuvoje bei užsienyje;
  • Padėsi finansų skyriui administruojant sąskaitas bei kolegoms kitais administraciniais klausimais.

Reikalavimai

Ko mes tikimės iš tavęs?

  • Turi administracinio ar panašaus darbo patirties (privalumas, jei ta patirtis įgyta gamybos, logistikos, statybų ar kituose sektoriuose, kur didžioji dalis darbuotojų darbo organizuojama kadenciniu (komandiruočių) principu.
  • Gebi planuoti kitų darbuotojų darbo laiką.
  • Kalbi anglų, prancūzų ar rusų kalbomis (bent B1 lygiu).
  • Puikiai valdai Microsoft office paketą (Excel ir Word) bei išmanai dokumentų rengimo taisykles ir jų taikymą.
  • Gebi greitai reaguoti į problemines situacijas ir jas spręsti bei esi savarankiška (-as) ir iniciatyvi (-us).
  • Kad labai smarkiai nepyksi ant kolegos, kuris tau paskambins savaitgalį, nes prieš išvykstant į darbą užsienyje jam kažkas pasidarė neaišku (arba staiga jis nebegali išvykti).
  • Turi vairuotojo pažymėjimą.

Įmonė siūlo

Ką mes tau suteiksim mainais už tavo laiką, žinias ir įgūdžius?

  • Atlyginimą nuo 1400 iki 1600 eur į rankas (konkretus finansinis pasiūlymas priklausys nuo kandidato (-ės) turimų kompetencijų)
  • Darbo vietą Vilniaus biure Laisvės pr. 10 naujame verslo centre “Business garden”.
  • Galėsi naudotis visomis TRELO darbuotojų Naudų paketo privilegijomis nuo pat pirmos dienos:
  • TRELO partnerių nuolaidos (jų skaičius nuolat auga).
  • TRELO įmonių grupės nuolaidos (automobilio remontui, padangoms, detalėms, aktyvaus laisvalaikio įrangai ir t.t.).
  • Premijas už rekomenduotus darbuotojus.
  • Nemokamus sezoninius skiepus nuo gripo ir erkinio encefelaito.
  • Galėsi dalyvauti visose vidinėse iniciatyvose, iššūkiuose, komandiniuose renginiuose ir t.t. O jų pas mus netrūksta (tik gal ne visada apie tai garsiai šnekam...)

Susisieksime tik su atrinktais (-omis) kandidatais (-ėmis).

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo