2022-07-29 11:26:48

ADMINISTRATORĖ (-IUS) – PERSONALO SPECIALISTĖ (-AS)

CVMarket.lt klientas
950 - 1100 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Biuro administravimas: korespondencijos, kanceliarinių prekių likučio valdymas, bendros tvarkos biure užtikrinimas;
• Įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas, informacijos suteikimas klientams;
• Su administravimo funkcija susijusių užsakymų ir sutarčių valdymas;
• Vidinių įmonės dokumentų administravimas;
• Personalo dokumentų ir procesų administravimas: įdarbinimas, atleidimas, atostogos, įsakymai, darbo laiko žiniaraščiai, raštai ir kt.;
• Vidinės komunikacijos valdymas (įmonės vidinių informacinių kanalų bei skelbimo lentų priežiūra);
• Reprezentacinių prekių išrinkimo ir pirkimo organizavimas, pagalba organizuojant įmonės renginius;
• Svečių sutikimas;
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
• Kitos personalo vadovo pavestos užduotys.

Reikalavimai

• Ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas;
• Administracinio pobūdžio darbo patirtis (patirtis ir personalo valdyme -privalumas);
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• Puikus raštvedybos taisyklių išmanymas;
• Geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu), rusų kalbos žinios - privalumas;
• Geri reprezentaciniai, organizaciniai ir socialiniai įgūdžiai;
• Dalykinio etiketo išmanymas;
• Organizuotumas, gebėjimas operatyviai vykdyti daug skirtingų užduočių;
• Dėmesio detalėms skyrimas, atidumas terminams;
• Savarankiškumas ir pozityvumas.

Įmonė siūlo

• dinamišką ir įdomų darbą vienoje iš didžiausių regiono gamybos įmonių;
• draugišką, darbščią bei tobulėti skatinančią aplinką;
• galimybę prisidėti prie įmonės procesų gerinimo;
• įvairius skatinimo būdus, priklausančius nuo asmeninio indėlio.