Klientų aptarnavimo administratorė yra atsakinga už sklandų klausos centro darbą - klientų/pacientų registravimą, priėmimą.
Informuoja apie klausos centro teikiamas paslaugas, prekes, bei aptarnavimo tvarką.
Administratorė atsakinga už dokumentų ruošimą, administravimą bei tvarkymą. Darbas buhalterine programa.
Pagalba administracijos skyriui.
Reikalavimai
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis).
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas administracijos srityje.
Dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, noras mokytis naujų dalykų ir tobulėti.
Administratorės (-iaus) darbo patirtis medicinines paslaugas teikiančioje įmonėje (odontologijos, akių ir t.t.) (privalumas);
Puikios lietuvių bei rusų kalbos žinios, geros anglų kalbos žinios (privalumas);
Sugebėjimas valdyti situaciją, greitai sisteminti ir apdoroti informaciją.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybė;
Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.