2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius) – Apskaitininkė (-as)

Smart HR
1900 - 2700 €/mėn. Prieš mokesčius

Tavo darbo diena:

  • Kasdienis biurų veiklos organizavimas: svečių, tiekėjų sutikimas, tvarkos bei švaros užtikrinimas)
  • Pirminė apskaita: sąskaitų sutikrinimas, apmokėjimų paruošimas, skolų likučių derinimas, bankinės operacijos
  • Sutarčių ir dokumentų administravimas
  • IT įrangos užsakymas įmonės darbuotojams
  • „Ad-hoc“ pagalba tiesioginiam vadovui, komandų vadovams ar buhalterijai
  • Komunikacija su įmonės paslaugų tiekėjais, padedančiais užtikrinti sklandų įmonės biurų darbą (pvz. Valymo paslaugų tiekėjai, atliekų utilizavimo įmonė ir kt.)

Tikimės, kad Tu:

  • Turi ne mažiau kaip 2 metų sėkmingos darbo patirties administravimo srityje
  • Turi praktinės patirties apskaitos srityje (didelis privalumas)
  • Esi kruopšti (-us), itin atidi (-us)
  • Džiaugiesi gerais komunikaciniais, laiko planavimo ir organizavimo įgūdžiais
  • Tave itin domina galimybė dirbti aukštųjų technologijų įmonėje
  • Turi geras anglų kalbos žinias (raštu bei žodžiu)

Mūsų naudos:

  • Įdomus darbas, unikalioje aukštųjų technologijų įmonėje
  • 5 papildomos atostogų dienos po bandomojo laikotarpio
  • Papildomas sveikatos draudimas po bandomojo laikotarpio
  • Galimybė dalyvauti III pakopos pensijos kaupime po bandomojo laikotarpio
  • Lankstus darbo grafikas (galimybė skubiais atvejais padirbėti iš namų)
  • Mokymosi biudžetas metams
  • Jaukus biuras Sapiegų parke
  • Darbo užmokestį 1900 – 2700 Eur GROSS (atlyginimas priklausys nuo jūsų kompetencijų).

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą ir/ar motyvacinį laišką, Jūs patvirtinate, kad sutinkate, jog Jus įtrauktume į Smart HR duomenų bazę ir informuotumėme Jus apie naujus darbo pasiūlymus. Jeigu pageidaujate dalyvauti tik šioje atrankoje, prašome nurodyti „Tik ši atranka“. Konfidencialumas garantuojamas. Informuosime tik atrinktus kandidatus per 5 darbo dienas.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo