2022-07-29 11:26:48

Verslo klientų administravimo vadybininkė (-as)

Advantus, UAB
Nuo 1300 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

Mūsų klientė – nepriekaištingos reputacijos Vokietijos kapitalo farmacijos kompanija, užsiimanti nereceptinių vaistų bei maisto papildų didmenine prekyba Baltijos šalyse, ieško kolegos (-ės), kurio (-s) pagrindinės atsakomybės bus:

  • Kasdienis bendravimas su klientų įmonėmis telefonu bei paštu (anglų/lietuvių kalbomis);
  • Klientų užklausų, susijusių su užsakymų pristatymu, sprendimas;
  • Pardavimo užsakymų ruošimas ERP sistemoje;
  • Gautų dokumentų ir sąskaitų registravimas, pašto siuntimas;
  • Įmonės vidaus dokumentų ir įsakymų rengimas;
  • Administraciniai darbai: savaitinių, mėnesinių inventorizacijų, pardavimo ir pakavimo ataskaitų rengimas.

Reikalavimai

  • Turite puikius MS Excel įgūdžius ir mėgstate skaičiavimus bei techninį darbą;
  • Laisvai skaitote, kalbate ir rašote anglų bei lietuvių kalbomis;
  • Esate dirbęs (-usi) panašaus pobūdžio darbą (1-2 m.);
  • Mokate tinkamai paskirstyti prioritetus bei organizuoti savo laiką, esate savarankiškas (-a);
  • Gebate dirbti su dideliu informacijos kiekiu;
  • Susikalbate rusų kalba.

Įmonė siūlo

  • Terminuotą darbo sutartį: 1,5 metų laikotarpiui;
  • Papildomas naudas: sveikatos draudimą, metinius priedus ir pan.;
  • Darbo vietą Vilniaus centre, Goštauto g.;
  • Darbo laiką: I-V, 9:00-18:00.;
  • Karjeros galimybes tarptautinėje įmonėje. 

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo