2022-07-29 11:26:48

Prekių ir paslaugų pirkimo specialistas

Kertinis valstybės telekomunikacijų centras
2017 - 2463 €/mėn. Prieš mokesčius

Pagrindinės šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:

  • organizuoja ir vykdo mažos vertės prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras;
  • vykdo perkančiosios organizacijos pirkimų organizatoriaus funkcijas;
  • rengia sutarčių, pirkimo dokumentų ir kitų dokumentų, susijusių su viešųjų pirkimų procedūromis, projektus
  • dalyvauja viešųjų pirkimų komisijos (-ų) veikloje, vykdo viešųjų pirkimų komisijos sekretoriaus (mažos vertės pirkimuose) funkcijas, atstovauja viešųjų pirkimų komisijai santykiuose su tiekėjais, atsižvelgiant į viešųjų pirkimų komisijos (-ų) priimtus sprendimus;
  • rengia ir skelbia mažos vertės viešųjų pirkimų skelbimus teisės aktų nustatyta tvarka, nagrinėja tiekėjų pasiūlymus ir teikia išvadas dėl jų atitikimo pirkimo dokumentų reikalavimams;
  • viešina perkančiosios organizacijos sudarytas mažos vertės viešųjų pirkimų sutartis ir/ar pasiūlymus teisės aktų nustatyta tvarka;
  • teisės aktų nustatyta tvarka, teikia per finansinius metus perkančiosios organizacijos atliktų mažos vertės viešųjų pirkimų ataskaitą;
  • perka iš / per CPO;
  • vykdo atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūras pagal preliminariąją (-sias) sutartį (-is) ar dinaminės pirkimo sistemos pagrindu atliekamo kiekvieno konkretaus pirkimo procedūras;
  • visus su vykdomais pirkimais susijusius pirkimo dokumentus ar kitus dokumentus, pagrindžiančius su pirkimu susijusį priimtą sprendimą, talpina ir saugo EcoCost ir (ar) CVP IS;
  • koordinuoja prekių, paslaugų ar darbų pirkimą pagal iš anksto su viešąja įstaiga CPO LT suderintą poreikį ir procedūras.

Pagrindiniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti kandidatas:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
  • turėti ne mažesnę kaip 1 metų patirtį vykdant viešuosius pirkimus;
  • mokėti dirbti kompiuteriu MS Office paketu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus teisei dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma Riboto naudojimo, gauti.

Tikimės, kad gebėsite rengti dokumentų, sutarčių projektus, sklandžiai ir logiškai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, būsite nepriekaištingos reputacijos (Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 17 punktas).

Įmonė siūlo

  • galimybę derinti nuotolinį darbą su darbu biure;
  • lankstaus darbo laiko režimo pasirinkimo galimybes;
  • laiku mokamą atlyginimą, visas socialines garantijas;
  • priemokas už papildomas užduotis, darbus;
  • plačias kvalifikacijos kėlimo, profesinio tobulėjimo, karjeros galimybes;
  • adaptacijos programą bei mokymus pradėjus darbą.

 

Pareiginės algos koeficientas nuo 1,13 iki 1,38 bazinio dydžio (2017-2463 Eur prieš mokesčius). Darbo užmokestis nustatomas atsižvelgiant į profesinę patirtį, papildomų įgūdžių, žinių, svarbių einamoms pareigoms, turėjimą.