2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

Atrankos, UAB
2200 - 3000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Būsite atsakingas už:

  • Komunikaciją su pardavimų komanda ir klientais visais užsakymo etapais - nuo užklausos paėmimo iki išsiuntimo ir dokumentų administravimo.
  • Stebėsite visus įmonės verslo procesus ir siūlysite pakeitimus, kuriuos reikia tobulinti.
  • Užsakymo dokumentų srautų sklandų valdymą, laikantis įmonės standartų.
  • Komunikuosite tiek su pardavimo vadybininku, tiek su klientu dėl užsakymų statuso, išsiuntimo datų, iškylančių nesklandumų, ir Kt.
  • Aktyviai stebėsite bet kokias klientų problemas (sąskaitų grąžinimą, kreditines pažymas ir kt.).
  • Prižiūrėsite sandėlio inventorių, susijusį su užsakymais ir išsiuntimu.
  • Užtikrinsite aukšto lygio bendravimą su pardavimų, logistikos ir apskaitos padaliniais.
  • Komunikuosite su įmonės skyriais dėl reikalingos papildomos informacijos.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Jūs:

  • Turite patirties dirbant su ERP verslo valdymo sistema.
  • Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba.
  • Pasižymite puikiais projektų valdymo ir problemų sprendimo įgūdžiais.
  • Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais bei kolegomis.
  • Mėgstate planuoti savo darbinę veiklą.
  • Esate verslus, struktūriškas bei procedūriškas.

Įmonė siūlo

Įmonė siūlo:

  • Darbą sparčiai augančioje plieno gamybos įmonėje.
  • Nuolatinį tobulėjimą projektavimo ir gamybos srityje.
  • Darbą su BIM technologijomis ir pažangiausiais programiniais paketais.
  • Galimybę dirbti su dideliais projektais Europos lygmeniu.
  • Galimybę mokytis iš rinkoje lyderiaujančios komandos.
  • Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.
  • Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.

Siūlomas atlyginimas (bruto): 2200 - 3000 EUR +BONUSAI

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo