Palaikyti tvarką ofise, užsakyti ofisui reikalingas prekes, pasitikti mūsų svečius, bendradarbiauti su biurą aptarnaujančiomis įmonėmis.
Rezervuoti vadovų kelionėms bilietus, viešbučius.
Savalaikiai suadministruoti būtinuosius personalo dokumentus (darbo laiko apskaitos žiniaraštis, komandiruočių, kuro ir kitas ataskaitas bei įsakymus).
Organizuoti įmonės vidaus renginius (vasaros, žiemos, gimtadienių šventimo), inicijuoti naujas tradicijas, kurios burtų komandą.
Administruoti grupės tvarkas ir procedūras e-mokymų Coursy sistemoje.
Esant poreikiui atnaujinti darbų saugos ir sveikatos dokumentaciją.
Atlikti kitas užduotis, mokytis ir augti.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (gali būti ir paskutinių kursų studentė (-as)).
Bent 1-erių metų patirtis klientų aptarnavimo, biuro ar personalo administravimo srityse.
Geri angų kalbos įgūdžiai (raštu bei žodžiu) - teks bendrauti su kolegomis Baltijos šalyse.
Pozityvumas, proaktyvumas ir atsakingumas ir, galbūt, noras mokytis personalo srityje.
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir vairavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Galimybę prisijungti prie Skandinavų kapitalo įmonių Grupės, turinčios „laisvės kartu su atsakomybe“ kultūrą;
Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros balansą;
Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio;
Jaukią, namus primenančią, darbo vietą Vilniaus biure su gėrimais ir užkandžiais, nedidelėmis vidaus šventėmis;
Bendrus įmonės renginius ir mokymus;
Darbo užmokestį (pusei etato) nuo 850 – 950 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių (galutinis atlyginimas priklausys nuo turimos darbo patirties ir kompetencijų).
Nepraleiskite savo galimybės ir kandidatuokite dabar.
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.