Klientų aptarnavimo specialistas atsakingas už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą ir informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
gebėjimas suprasti ir kalbėti rusų k. (privalumas);
troškimas augti ir tobulėti kartu su mumis;
komunikabilumas;
kompiuterinis raštingumas;
gebėjimas greitai įsisavinti informaciją.
Įmonė siūlo
intensyvų mokymų ciklą;
patirtį mobilaus interneto ir kitų mobiliųjų paslaugų srityje;
pamaininį slenkantį darbo grafiką;
galimybę dirbti pilną arba nepilną darbo dieną;
draugiškus ir energingus kolegas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.